sorgens-tid

Direktlänk till inlägg 9 november 2020

Sorgens-Tid startas upp för att bearbeta min sorg och saknad

Av Tove Birkeland Brandt - 9 november 2020 09:10

Det är ett tungt hjärta, med så mycket ord som vill ut. Jag vill få tala om vår kärlek som var så unik, vår vardag, våra intressen och om denna sorgens tid. Min make fick endast bli 56 år och dog av ett hjärtstillestånd under pågående hjärtinfarkt. Han gick ut i ambulansen och cirka tre timmar senare var han död. Att mista sin livkamrat och stora kärlek är ett svårt slag och jag har tänkt att ta er med på min fortsatta resa, mellan dalar och djupa berg i sorgens fjäll.

Jag ska alltid minnas min make med kärlek och ömhet, han var mannen i mitt liv, så underbart snäll och go.

       

Att komma från ett trasigt förhållande, till en varm famn som min make erbjöd mig för tjugo år sedan, har varit underbart. Alltid tillsammans, en saknad som är så svår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Birkeland Brandt - 24 november 2020 02:42

Det är ännu en natt som jag är vaken, jag har fått tre timmar i sängläge. Ska fortsätta med ditt album, text och bild. Så mycket smärta och tomhet sedan du gick bort, Tog en promenad utmed grusvägen, men det gick inte bra, alla minnen tog över och ja...

Av Tove Birkeland Brandt - 10 november 2020 16:27


Jag skriver till dig min älskade make, saknaden efter dig är så ofattbar. Förstår inte ännu att jag står ensam kvar, livet känns så fjuttigt och det känns ju meningslöst att tro på en framtid. Du och jag finaste hjärtat mitt,  var ju ett radarpar, vi...

Presentation


Den här bloggen handlar om en änkas roll, att hylla min kärlek till maken som nyligen gått bort.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Fotografier

Här kan ni se bilder.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards